Doporučená cena 135.199Kč

Je to pravda, ano, naše kořeny jsou v DH. Ale naučili jsme se toho opravdu hodně a za těch 20 let co vyrábíme výkonná kola, se XC stalo jednou z našich hlavních priorit.To, že naše kola jsou rok od roku výkonnější a výkonnější, máme v DNA a koluje nám to v žilách. Přizpůsobováním, úpravami a vylepšováním se nám v posledních letech podařilo z modelu F-PODIUM DC udělat pravidelného účastníka pódií světového poháru a letošní sezóna nebyla výjimkou. Neustálý vývoj modelu F-PODIUM DC znamená, že jsme pro letošní sezónu upgradovali zadní odpružení a zvětšili ho na 115 mm, abychom se lépe vypořádali s nepřízní osudu, kterou moderní XC tratě představují, upřímně řečeno proto, že se také modernizují. To je tedy klíčové, vyvíjet se a přijímat změny a přizpůsobovat naše kola požadavkům dnešních jezdců. To vše je důvodem, proč je F-Podium DC prvotřídním kolem a měřítkem, kterému je třeba dostát.Je to pravda, ano, naše kořeny jsou v DH. Ale naučili jsme se toho opravdu hodně a za těch 20 let co vyrábíme výkonná kola, se XC stalo jednou z našich hlavních priorit.

vyráběné velikosti
S: 390mm / M: 420mm / L: 470mm / XL: 510mm
hmotnost
12,4 Kg
rám
F-Podium 29 Stealth Air Full Carbon, XCO Optimized Zero Suspension System, 115mm, XC Forward Geometry, Carbon Monoblock upper link, BSA bottom bracket, tapered head tube, HHG internal cable routing, dedicated 1X drivetrain design, Boost 12x148mm rear axle, shock mudguard, postmount rear brake mount.
vidlice
Rockshox SID Select RL 29, 120mm, Charger, Debonair, tapered steerer tube, Boost 15x110mm axle, 35mm tapered aluminum stanchions, offset 44mm. Settings: OneLock 2 position remote compression (open/lock), low-speed rebound, air preload
hlavové složení
Acros AZX-239 R1 Block Lock, ZS44/28.6 top, ZS56/40 bottom
přehazovačka
Sram GX Eagle, Type 3 roller bearing clutch, cage lock, 1x12s, X-Actuation 1:1
řazení
Sram Trigger SX Eagle, 12s, X-Actuation 1:1
brzdové páčky
Sram Level T, Direct Link actuation, tooled reach adjust, lever pivot bushings
kliky
Truvativ Stylo 6K Eagle, 12s, Boost, DUB axle, Direct Mount chain ring, S size: 170mm, M/L/XL size: 175mm
středové složení
Sram DUB BSA, sealed bearings, 73mm
řidítka
Onoff Sulfur 0.2, double butted 6061 alloy, rise: 4.8mm, width: 760mm, 9º backsweep, 0º upsweep, 31.8mm barbore
představec
MDK, 6061 T6 Alloy, 31.8mm barbore, rise: +/-5º, length: sizes S/M: 50mm, size L: 60mm, size XL: 70mm
sedlovka
Onoff Pija dropper internal, diameter 31.6mm, S size: 337x100mm, M/L/XL size 387x125mm
sedlo
Fizik Antares R7
náboj přední
Mavic, Boost 15x110mm, IS 6 bolts
náboj zadní
Mavic, Boost 12x148mm, ID360 Ratched system, IS 6 bolts
řetěz
Sram SX Eagle, 12s, Powerlock
kazeta
Sram XG-1230, 11-50T, 12s
dráty
Mavic straightpull duble butted, contactless lacing
ráfky
Mavic Crossmax 29, 25mm internal width, welded rim, hookless, tubeless ready, 24 spokes
pláště
Maxxis Rekon Race 29x2.4, EXO protection, tubeless ready, 120TPI, folding bead, Maxxis Rekon Race 29x2.4, EXO protection, tubeless ready, 120TPI, folding bead
obj.c.
010.22052
gripy
Onoff Twin, 1lock-on, 135mm
tlumič
Rockshox SID Select+ RLR Debonair, 185x50mm. Settings: OneLock 2 position remote compression (open/lock), low-speed rebound, air preload. Trunnion top mount, 22.2x10mm bottom bushings
přední brzda
Sram Level T, 2 piece caliper, Centerline 180mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed organic pad
zadní brzda
Sram Level T, 2 piece caliper, Centerline 160mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed organic pad
nastavení tlumiče
Light compression, medium rebound, Lockout 430, 1 Token
převodník
34T, steel, X-Sync 2
patka k přehazovačce
Sram UDH
Velikost Obj. číslo
EAN
Prodejce Webové stránky
E-mail
vzdálenost Dostupnost
M
010.22052
8435392847810
SKI BIKE CENTRUM PLZEŇOtýlie Beníškové 1695/18, Plzeň, 770 111 712plzen@skibikecentrum.cz
www.skibikecentrum.cz
Skladem 1 ksDalší prodejci
XL
010.22052
8435392847834
SKI BIKE CENTRUM PLZEŇOtýlie Beníškové 1695/18, Plzeň, 770 111 712plzen@skibikecentrum.cz
www.skibikecentrum.cz
Skladem 1 ks

Doporučená velikost
XS S M L XL
Tento produkt není momentálně možné testovat.